To Tired

Jag är så sjukt trött. Igår spårade vi som fan. Så jäkla kul =) Skumpa till folket.
Men nu sitter jag här och försöker fixa en header. Och det funkar inte. Jag gör ju rätt men ändå så funkar det inte.
Fett störande.
Orkar typ inte ens hålla upp ögonen längre. Och jag som borde duscha också. Fuck.
Jag tror nog att jag duschar imorgon istället. Ska ju ändå bara sova haha.

Vaknade hos Eddie imorse, västa bakis. Hehe och vad hände hos honom inatt då? ;)
Haha nejmen vi vaknade kolla lite film och käka frulle. Sen stack jag och mötte Carro i Skanstull.
Vi hade feeett tråk så jag drog hem. Och nu är jag här haha.

En bild från igår är väll trevligt.


Såhär kan det se ut en lördags kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0