Hos Nille

Är hemma hos Nils nu. Vi har glidigt runt på stan tills nu typ :P Köpte lite nya koftor, jeans och underkläder ;P Sexiga var dom, det kan jag lova.  Men vi har mest chillat träffat folk och sånt. Typ suttit och snackat över några cigg. Och imorgon ska jag träffa han killen som har mina cigg. Jag har bestämt mig för att vi ska ta en fika eller käka middag tillsammans :P Mysigt!. Men nu är frågan vad jag ska ha för kläder?
Men jag ska till Carro imorgon för vi pallar inte gå till skolan.

Och i helgen ska jag träffa Amanda tror jag. Guuud har inte träffat henne på så länge. Vi var jätte tighta förut men skaffade nya vänner. Ska bli fett kul att träffa henne iaf. Men Nils säger att jag ibte får blogga mer i kväll :'(
Men jag gör nog det imorgon.



Jag å Amanda gumman! Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0